joi, 17 iulie 2008

Intrebari puse la betie

Aseara ... dupa un minunat concert sustinut de mine impreuna cu alti afoni ( mai mult sau mai putin ) intr`un bar cu karaoke... m-am gandit sa ma duc sa bag ceva in stomac si anume pen` ca imi era foame... Si unde dracu` sa merg? Am ales singuru` restaurant/bar/berarie/carciuma/bodega deschis la ora 1.. 1 si ceva... Intru cu baietii in carciuma.. ne punem la masa.. dupa care ma ridic sa salut un grup de prieteni, care sarbatoreau ziua de miercuri si faptu` ca au avut apa calda,de la o masa alaturata... Vine unu` din ei (noroc Sparky) si`mi sopteste suav la ureche... Vezi bruneta aia de acolo? Zic : stai asa .. ca dupa vodca si bere imi tre` concentrare... Si ma chiombez ca autistu` incercand sa vad vreo duduie care sa prezinte ceva interes... Zice : E NAOMI... Who the fuck is Naomi? Zice : travestitu` .. femeia cu pula..NOAAAAAPTEEE ALBAAAAAAASTRAAAAAA . Brusc mi-a pierit pofta de mancare... (Pentru putin timp ce`i drept ca tare`mi era foame ) .
Ma mut inapoi la masa mea si incep sa debitez elucubratii cu FiCatel si inca un prieten despre si anume femeia cu pula... iata cateva din intrebarile la care nu am asteptat niciun raspuns :

- Oare prietenu` lui/ei are pula mai mare decat Naomi?
- Oare prietenu` lu` Naomi s-ar simti complexat daca ar avea`o mai mica?
- Oare care din ei are mai mult par pe cur?
- Oare il/o poti intreba : Auzi? Faci pula mare la mine?
- Oare mai are obiceiul barbatesc de a se scarpina la coaie in fiecare dimineata?
- S`ar califica de bancu` ala cu : a zis mama sa`i sugi pula??


Au fost mai multe... da` eram prea bine dispus sa le tin minte pe toate...

In orice caz.. Mend the fuck up!!!! mi`e sila....

PS.. n`am nimic cu homosexualii ( daca nu se manifesta in public) .... in schimb am cu travestitii... ai coaie.. poarta-le ... si nu in bikini...

Un comentariu:

Anonim spunea...

NOOOOOAAAAAAA-AAA-AAAA-PTEEE ALBAAAASTRAAA!!!

Hai ma, ca daca nu ar fi parasutisti ca Naomuitza, nu ar mai exista nici superba caterinca facuta de Mondenii la adresa lui?!?!?!

Draga, ei trebuie sa se exprime, e oameni si ei, ca EMOii, trebuie sa isi urle barbatia/feminitatea in public.

Si e bine ca fac publicitate din asta, ca asa macar stii la ce poti sa te astepti cand agati o necunoscuta in bar. Cand o duci pe bancheta din spate si i dai jos chilotzeii zici numa: "O, sambag, si tu esti din ala". Altfel, ai risca un atac de cord daca ai vedea pentru prima data femeie cu coada proprie intre picioare... :))))).

Si iti dai seama ce avantaj pe copiii lui/ei, cand vor putea spune la scoala, unui bully smeker: "Ba, o zis mama ca daca te mai iei de mine, te fut... pardon, te face dragoste in cur... la propriu!" :)

Da-i in natura lor genetica de panarame!