vineri, 18 iulie 2008

Inspectie tehnica periodica

Sau mai pe scurt : ITP.... Mi-am luat azi liber de la munca sa ma duc sa`mi fac rahatu` de ITP la masinache.... Toate bune si frumoase... Ma duc dimineata la service... stau frumos la coada.. pana cand vad ca dintr-o data se blocheaza coada... ( de fapt m-am bucurat.. ca ceea ce numesc eu coada insemna un VW Polo , singura masina din fata mea)... Zic.. asta`i nou.. merge repede.. nu are de ce sa se ia de el... Cand indivizii de la service sunt anuntati ca vine inspectie de la RAR... si trebuie sa astepte pana ajunge burtosu` pulii mele de la RAR si sa`si dea el acordu` pentru ca masina (Polo-ul ) sa paraseasca platforma de verificare. Dupa vreo juma` de ora apare si burtosu` de la RAR.. o namila de vreo 130-140 de kile.. care se misca agale si in scarba... Omu` cu Polo-ul vine si imi zice .. cica mi-au gasit nu stiu ce test aiurea.. zic.. hai dom`le ca`i noua.. ce dracu` sa nu mearga la ea??? Si vine burtosu` .. si repune Polo-ul pe standuri... si reverifica tot.. si nu`i da ITP-ul.. Motive? Avea roata de rezerva pusa pe spate... avea trusa medicala expirata.. si stingatorul expirat... + nu stiu ce cacaturi la testul de noxe.... Zic.. am belit pula.... io cu Dacia in spate... trec pe standu` de teste...


Si incepe... verifica noxele ... OK.. zic .. sa`nnebunesc ce tare is... verifica franele... OK... ma bucuram in gandu` meu... si acu` incepe partea distractiva... mi`o pune pe minunatu` stand unde se baga sub ea si incepe sa o zdruncine si alte cele... Intre timp ma duc sa platesc... ma intorc si imi zice sa ii arat trusa medicala, triunghiul si stingatoru`... i le arat.. Vine pula verde ala de burtos si`mi da o foaie... cica : mai vii... Motive de respingere ITP :

- Lampa mers inapoi stanga ( nu fct) - in conditiile in care eu am SUPER NOVA .. si am o singura lampa de mers inapoi .. si anume pe DREAPTA.... da` n`ai cui sa ii explici.. burtosu` o tinea pe a lui
- cauciuc profil diferit dreapta fata
- cauciuc dreapta fata dimensiune diferita - ( am uitat sa mentionez ca si eu aveam rezerva pe dreapta fata din motive de pana ... dar le-am aratat ca roata mama`i in portbagaj si ca`i la fel ca celelalte 3 )
- trusa medicala expirata
- bara fata lovita ( e indoita.. da` ce treba are cu TEHNIC???)
- joc capete de bara stg + dr ( pai la cum mi-ai zgaltait masina.. cred si eu ca au jucat.. pula mea.. sa zicem ca asta ar trebui sa o fac)


Deci?? Inca timp futut aiurea.. alti bani .. alta distractie.. doar pentru ca s-a trezit un burtos cu exces de zel.. sa faca el pula mare cand pe strazi is mii de masini care scot fum de parca le-a luat foc motoru`... el se ia de trusa mea medicala si de faptu` ca aveam rezerva pusa in locul rotii normale??... aaaaa cand am iesit din service.. .intra la ITP o dacie 1300... mi`e mila de soferu` ei.....

'Ga`mi`as io.. in RARu` ma-sii.......

3 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi ma, burtosu' asta, o sa ne bage in europa!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) CACAT!!!

Anonim spunea...

Luna viitoare tre sa ma duc la revizia de un an cu Loganu....sa vezi distractie =))

Ala`Micu`Necajitu spunea...

Io tre sa ma duc miercuri la aia de 60000km :D 12 Mil ! WeEEEEE :D Da sper ca pana atunci sa imi vina si mie rotile :D sa ma pot deplasa ca dupa revizia de 60000km la Logan o sa puna ai mei sechestru pe masina ! :D Cred ca o sa fie DUBLA la pret !