joi, 31 iulie 2008

Prioritate de tir....

Dupa cum s-a zis .. fusai pe drumurile patriei cu gasca... si fu tare bine :D (a nu se citi futare).... partea proasta e ca dupa un drum prelungit.. ajuns noaptea pe la Ocne.. pus corturile.. imbatat ( ceea ce era si cazul.. ) o trebuit sa si purcedem la drum spre casele noastre .. ( acu` no.. mai mult sau mai putin)... Da` cum dracu` sa pleci la drum asa ? Moaca mea... eram rupt de somn.. nedormit , mahmur, mancat niste "specialitate la gratar" = un mic , una bucata pastrama, una bucata muschi ( in total vreo 100 de grame ) + cartofi prajiti... Pana la urma imi fac curaj si ma urc in masina... imbarc si pasagerii.. fac anuntu` ca`n avion " Va rugam puneti-va centurile de siguranta, decolam" ... Si am decolat..... Numai ca la Slimnic... io am facut dreapta catre Sibiu ... si Chokie o facut stanga spre Medias.. pe drumul deja cunoscut . Si ce sa fac sa nu ma plictisesc .. si sa imi mentin adrenalina in sange... N-am gasit nicio idee pana cand am iesit din Sibiu.. si am zis : hai sa numaram semafoarele.. si sa facem un scor.. ( poate inca va intrebati de unde titlu`.. dar mai aveti putintica rabdare) ... No .. pana la un moment dat.. scoru` fu favorabil mie ( si nu neaparat pentru ca semafoarele ar fi fost verzi, ci pentru ca daca eu vedeam ultimu` din coloana... ma chinuiam sa il ajung astfel incat sa nu fiu nevoit sa astept inca n minute pana se face verde iar ) ....

Si acu` ajungem la partea interesanta a drumului de intoarcere... Am dat de un tir.. da TIR... masina aia mare.. care inspaimanta pe oricine o vede indreptandu-se frontal catre persoana lui... numai ca eu am avut un avantaj.. eram in spatele lui ...

Si asa .. cu tiru` in fata am ajuns pana la Codlea.. depasea el ( avand prioritate de tir ) eram si eu in spatele lui .. .la un moment dat ne imprietenisem in asa fel incat imi facea semne cand sa ma bag pe banda mea ca imi tine el fata .. si sa ii tin eu spatele pana se baga si el :)) ) o fost tare fain.. Da` tot m-a speriat o treaba... Omu` cu tiru` cand depasea ... avea un tangaj mai ceva ca Titanicu` inainte sa se scufunde.. de cateva ori m-am gandit ca era sa cada peste macaronaru` cu meganu` din fata.. sau peste vreun alt minunat sofer de masina mica ce se deplasa cu viteza melcului turbat si frana la orice i se parea suspect....

Cu parere de rau a trebuit sa ne despartim la un moment dat.. da` am ajuns la o concluzie... nu`i bine sa`ti pui mintea cu astia.. is mari.. fac ce vor ei ... de acu` o sa mai adaug o prioritate in codu` meu rutier.. PRIORITATEA DE TIR.......


C ya....

PS : Scoru` a fost 14 la 9 pentru ei :D adica am "prins" 9 semafoare verzi...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Auzi, eu-s nelamurit, chiar daca eram de fata, in spate. Daca TIR-ul avea tangaj, inseamna ca tiristu avea tanga?

paulie spunea...

Ba... nu m-am gandit.. trebuia sa oprim si sa il intrebam ... bre... ai tanga sau tango cu alune?

Anonim spunea...

Bine ca scoru o fost 14 - 9 pentru ei si nu 1 - 0 pentru TIR!! :))))))

Anonim spunea...

Auzi, n-ai invatat ca nu trebe sa te pui cu TIR-urile de la cursa aia dinspre Reci.
Cand pentru un cur artat pe geam ne-a alergat vreo 15 km si daca nu faceam miscari dubioase sarea soferu cu ranga la noi?

paulie spunea...

Cred ca o sa povestesc asta in urmatorul post... merita povestita...