luni, 28 iulie 2008

Pe drumurile patriei

E luni...Semn ca s-a terminat weekendu'...Pacat..a fost unul destul de reusit...problema e ca dupa o densitate atat de mare de evenimente iti dai seama ca nu prea poti scrie nimic. Sa incerc asa:Am plecat sambata dimineata cu... niste oameni (Z3ro, FiCatel, Paul si Mirela) spre Sighisoara si dupa aia catre Ocnele Sibiului, care erau teoretic la 30 km departare (dupa spusele unora...).
Sighisoara a fost relativ deprimanta pentru mine. Locu' meu preferat din cetate era presarat cu mormane de caramizi si toata atmosfera nu parea nici macar sa aminteasca de aia pe care o stiam. Incerc sa nu judec eforturile depuse pentru a scoate tot ce era "low-life" din festival...
30 km fiind practic 100, am ajuns la Ocne pe intuneric. Ridicarea corturilor fara lumina, in mocirla si pe teren inclinat nu a fost totusi atat de traumatizanta ca noaptea pe care trebuie s-o fi avut oamenii din corturile vecine. E posibil sa nu-si fi dorit toti sa asculte dezbateri despre distantele care apar intre barbie si cur in diferite instante si influenta acestora asupra detaliilor facute publice despre cacare (diferente intre sexe). Mi-era dor de ras isteric in aburi de alcool...Ne cerem scuze famililor cu copii. Oricum la o atmosfera din aia nici macar eu nu puteam sa renunt din motive logice sau morale.
E chiar interesant ca dupa niste zile din astea am iesit si cu ceva mancare. Unii nu au uitat de munca nici o clipa si au exploatat bogatiile pamantului. Cu alte cuvinte diseara manancam porumb fiert...(multumim cultivatorilor de pe marginea caii ferate si doamnei in varsta care ne-a informat ca : "oamenii munceste pamantu` si voi furati fara pic de rusine")


P.S Nu mergeti in sandale pe ploaie.

P.P.S Nu intoarceti pe strazi inguste delimitate de santuri.

P.P.P.S Nu incercati sa faceti sex in corturi cand suntem noi prin zona.

P.P.P.P.S Ce noroc ca mama a fost fata...

4 comentarii:

paulie spunea...

Aia de au zis is 30 de km pana la Ocne au zis si : Fa dreapta aici.. recunosc plopii aia... asa ca ...

Dar da... a fost fain uichendu` asta... desi cea mai amuzanta parte pentru tine a fost destul de neamuzanta pentru mine la momentul ala.. ce`i drept ca dupa aia m-am amuzat si eu copios..

Si cum ar zice un vecin de`al nostru de cort... : "Da`i cu sut baaaaaaaaa"

Anonim spunea...

Ocna Sibiului era faina odata, demult... Acum nici nu vrei sa stii ce contine apa aia... :D

Anonim spunea...

Sunt oameni făcuţi să scrie şi să încînte prin scrierile lor alţi oameni, care sunt făcuţi să citească şi să fie încîntaţi de scrierile celor de mai sus. No offense, n-am înţeles nimic din ce ai scris, prin urmare, (încă) nu le ai. Mai exersează! ;)
Paulie, tu cînd mai scrii omule?

Anonim spunea...

Sigur, există şansa ca intelectul şi capacitatea mea de înţelegere să fie limitate. Şi atunci, îm fac mea culpa, după care, dacă tot nu-nţeleg, execut şi-un seppuku. :)